بی دکور

بی دکور در مورد محصولات دکوراسیون داخلی، پارکت و پرده زبرا است

بی دکور

بی دکور در مورد محصولات دکوراسیون داخلی، پارکت و پرده زبرا است

  • ۰
  • ۰

مقایسه قیمت کفپوش پی وی سی و پارکت لمینت

دو محصول پارکت لمینت و کفپوش پی وی سی در قیمت های متفاوتی موجود می‌باشند، در ادامه‌ی این مطلب، با برخی برند کفپوش پی وی سی و پارکت لمینت آشنا خواهیم شد، با ما همراه باشید.

 

آشنایی با برخی برند پارکت لمینت

آشنایی با برخی برند پارکت لمینت

در این مطلب می‌خواهیم به معرفی پارکت لمینت‌های ارزان‌قیمت و مناسب بپردازیم.پارکت لمینت‌هایی که علاوه بر ارزان و مناسب بودن قیمت آن کیفیت قابل توجه و خوبی هم داشته باشند. برای مشاهده‌ی پارکت ایرانی کلیک کنید.
پارکت لمینت‌ها دارای تنوع گوناگون و بی‌شماری هستند.در صورت نیاز  به خرید پارکت لمینت‌ها توصیه می‌کنیم که این مطلب را به خوبی بخوانید.در این مطلب قصد داریم به معرفی پنج برند با کیفیت که قیمت مناسبی هم دارند بپردازیم.
پیشنهاد ما به شما این است که برای مشاهده‌ی تمامی برند‌ها و همچنین برند‌های پیشنهادی روی پارکت لمینت کلیک کنید.
پارکت لمینت رولکس از پارکت های قیمت مناسب ایرانی به حساب می‌آیند، همچنین برند یونیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم
اگر به دنبال برند بهتری هستید پارکت لمینت گرند استپ و پارکت لمینت گسپه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
 

 

با برندهای کفپوش پی وی سی آشنا شوید.

با برندهای کفپوش پی وی سی آشنا شوید.

شما امکان این رو دارید تا از دو نوع محصول استفاده کنید ! پارکت لمینت و کفپوش PVC.
توضیحی از کفپوش پی وی سی: کفپوش پی‌وی‌سی از نامش مشخص می‌باشد از مواد پلاستیکی ساخته شده است و همچنین در نقطه‌ی مقابل پارکت لمینت‌ها قرار می‌گیرند زیرا که ضدآب می‌باشند و در ضخامت‌های 2 و 3 میلیمتری تولید و ساخته می‌شوند و قیمت آن‌ها نسبت به پارکت لمینت‌ها بسیار مناسب‌تر و ارزان‌تر می‌باشد.کفپوش پی‌وی‌سی باید به وسیله چسب به زمین نصب شود و البته اگر به هرنوعی این کفپوش آسیب ببیند، تعویض تایلی که به مشکل برخورد است و آسیب دیده دشوار خواهد بود. برای مشاهده‌ی قیمت کفپوش طرح پارکت کلیک کنید.
اما نقطه‌ی مشترک بین این کفپوش‌ها و پارکت لمینت‌ها، آسانی نظافت و تمیز کردن آن‌ها می‌باشد و با یک دستمال نم‌دار به راحتی می‌توانید نظافت کنید.
.برند های کفپوش پی وی سی: ما به شما برند آرپی و تیوان را پیشنهاد می‌کنیم، برای مشاهده قیمت های این برند به ویکی دکو مراجعه کنید.

 

 

نتیجه گیری انواع کفپوش

نتیجه گیری انواع کفپوش

درکل اگر بخوهیم نتیجه‌گیری مختصر و مفیدتری داشته باشیم، باید بگوییم که دو محصول پارکت لمینت و کفپوش پی وی سی در بازار ایران تنوع گوناگونی دارند. چه کفپوش پی‌وی‌سی، چه پارکت لمینت.اما اگر مایل هستید که محصول پارکت لمینت را استفاده کنید پیشنهاد اول و دوم ما به شما به ترتیب برندهای یونیک و هوگر می‌باشد.در مقابل هم اگر مایل هستید تا از محصول کفپوش پی‌وی‌سی استفاده نمایید پیشنهاد ما به شما استفاده از برندهای آرپی و آدورا می‌باشد.آماده سازی این محصولات نهایتا تا سه روز به طول می‌انجامد و پس از اینکه محصول به دست شما برسد، نصابان ما به محل مورد نظر شما اعزام شده و کار نصب را انجام می‌دهند.
امیدواریم که این مطالب به پرسش‌های شما پاسخ داده باشد، اما اگر نیاز به پشتیبانی بیشتر دارید با فروشگاه تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.
 

  • ۹۸/۱۲/۰۳
  • Sara Niku

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی