بی دکور

بی دکور در مورد محصولات دکوراسیون داخلی، پارکت و پرده زبرا است

بی دکور

بی دکور در مورد محصولات دکوراسیون داخلی، پارکت و پرده زبرا است

  • ۰
  • ۰

با محصول پارکت لمینت آشنا شوید!

محصول لمینت از موادی به نام HDF ساخته شده است، این لمینت در مقاومت سایشی‌های متوعی تولید و ساخته می‌شود، متداول ترین مقاومت سایشی پارکت لمینت می‌توان به AC3 و AC4 اشاره نمود
مقاومت سایشی AC3 برای منازل مسکونی و مکان‌های تجاری کم تردد استفاده می‌شود، مقاومت سایشی AC4 برای منازل و مکان‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین تفاوت پارکت چوبی و لمینت را مشاهده کنید.
ضخامت اکثر پارکت لمینت‌ها 8 میلی مترمی‌باشد، از کیفیت‌های خوب پارکت لمینت می‌توان به پارکت لمینت یونیک و هوگر اشاره نمود، این لمینت‌ها از سیستمی به نام کلیک لمینت استفاده می‌کنند، وجود این سیستم باعث می‌شود که لمینت به راحتی به هم قفل شود و آب به راحتی به داخل لمینت نفوذ نکند.

خرید پارکت لمینت چگونه است؟

خرید پارکت لمینت چگونه است؟

شما به همراه پارکت لمینت باید، لوازمی چون فوم سایلنت، قرنیز و در صورت نیاز میانه تهیه کنید، لمینت‌ها به بسته فروخته می‌شوند که قیمت بسته‌ی این لمینت‌ها بسته به متراژ متفاوت می‌باشند، از متداول ترین سوالاتی که در مورد محصول پارکت لمینت پرسیده می‌شود، شسشتوی آن می‌باشد،

آیا می‌خواهید پارکت لمینت خریداری کنید؟ می‌توانید روی قیمت پارکت کلیک کنید تا بهترین برندهای لمینت را مشاهده کنید.

شستشوی این لمینت‌ها به راحتی می‌باشد و تنها چیزی که شما نیاز دارید یک طی است، محصول لمینت محصولی مقاوم در برابر آب است نه ضد آب.

 

فرآیند خرید پارکت لمینت به چه صورت است؟

فرآیند خرید پارکت لمینت به چه صورت است؟

شما در ابتدا باید متراژ مورد نیاز خود را پیدا کنید، فقط کافی است که طول را در عرض ضرب کنید تا متراژ مورد نیاز بدست آید، سپس برند مورد نظر خود را سفارش دهید، سپس محصول پارکت طی یک تا نهایتا سه روز کاری به دست شما خواهد رسید، سپس نصاب، کار را کمتر از یک روز محصول را برای شما نصب خواهند کرد. فقط لازم است که قبل از این که نصاب  به محل شما بیاید، تمامی منازل را به فضایی که قصد نصب پارکت را ندارید انتقال دهید.

 

برندهای پارکت لمینت

برندهای پارکت لمینت

برند‌های زیادی در ایران مشغول به فعالیت هستند که پیشنهاد ما تهیه‌ی پارکت لمینت ایرانی است، در حال حاضر واردات پارکت‌های خارجی به ایران ممنوع می‌باشد، از این بابت موجودی پارکت‌های ایرانی همیشه موجود می‌باشد، فرض کنید که قسمتی از پارکت خارجی شما آسیب دیده باشد و شما باید آن را با جنس خارجی جایگزین کنید که در این صورت ممکن است که جنس خارجی موجود نباشد، بنابراین اگر جنس ایرانی تهیه کنید و جنس شما آسیب ببیند شما می‌توانید آن جنس را با پارکت ایرانی که همیشه موجود می‌باشد جایگزین کنید.

امیدواریم که این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته شده باشد، اگر سوالی دارید می‌توانید از قسمت کامنت‌ها از ما بپرسید. 
 

  • ۹۸/۱۱/۱۷
  • Sara Niku

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی