بی دکور

بی دکور در مورد محصولات دکوراسیون داخلی، پارکت و پرده زبرا است

بی دکور

بی دکور در مورد محصولات دکوراسیون داخلی، پارکت و پرده زبرا است

  • ۰
  • ۰

قیمت نصب کاغذ دیواری بر چه اساس می‌باشد ؟

 

قیمت با توجه به رول استفاده شده و برند آن محاسبه می‌گردد و همچنین عرض رول در قیمت آن تاثیرگذار می‌باشد. برای دریافت قیمت با فروشگاه ما تماس بگیرید.
نصب کاغذ دیواری بهتر است که توسط نصابان حرفه‌ای انجام شود زیرا قرار دادن طرح‌ها و گل‌ها در کنار یکدیگر به صورت دقیق کار بسیار سخت و زمان‌بری می‌باشد.ما در فروشگاه خود این قول را به شما می‌دهیم که کار نصابان ما به صورت دقیق و حرفه‌ای و قابل اطمینان می‌باشد.
اگر در شهرستان اقامت دارید، دو راه برای شما ممکن می‌باشد :
1.کار نصب را به نصابان ما بسپارید اما هزینه‌ی رفت و آمد نصاب را باید شما بپردازید.
2.شما نصاب مورد نظر را از طریق دیوار پیدا کنید.
 

 

ارسال نصاب کاغذ دیواری

 

پس از رسیدن محصول به دست شما، جهت ارسال نصاب باید هماهنگی‌های لازم را با ما انجام دهید، فقط توجه داشته باشید که هزینه‌ی نصاب از هزینه‌ی محصول مورد نظرتون که کاغذ دیواری می‌باشد، جداست. همچنین قیمت کاغذ دیواری را مشاهده کنید

نصابان کاغذ دیواری با توجه به چسب خاصی که به همراه دارند، کار نصب را انجام خواهند داد.توجه داشته باشید که قبل از اعزام و فرستاده شدن نصاب به منزل یا محل مورد نظر شما، محیط نصب را عاری از هرگونه وسایل اضافی کنید تا کار نصاب راحت‌تر و بدون دردسر انجام شود.اگر نگران این هستید که شاید ممکن است کاغذ دیواری‌ها بیش از حد استفاده شده یا قدیمی شده اند، باید بگویم در اشتباه هستید و نگران این مورد نباشید زیرا کاغذ دیواری‌ها امروزه نقش مهمی در دکوراسیون داخلی ایفا می‌کنند و انتخاب یک کاغذ دیواری با کیفیت می‌تواند به زیبایی منزل یا محل کار شما کمک شایانی کند.

 

کاغذ دیواری‌های با کیفیت و گران‌قیمت

کاغذ دیواری‌های با کیفیت و گران‌قیمت

 

برند ایتالیایی Lamota از باکیفیت‌ترین آلبوم‌های موجود می‌باشد و کیفیت قابل توجهی دارد.هر رول این کاغذ دیواری 10 متر مربع می‌باشد.برای مشاهده‌ی این نوع از کاغذ دیواری‌ها کلیک کنید.اگرچه آلبوم‌های چینی باکیفیتی هم موجود می‌باشند که آلبوم Shanzelize یکی از پیشنهادات ما به شما می‌باشد و هر رول این کاغذ دیواری 5 متر مربع می‌باشد.

  • ۹۸/۱۱/۱۰
  • Sara Niku

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی